V článcích, které najdete TADY a TADY jsem psala o tom, čím avatar je i není, čím být může a kdy je opravdu úplně k ničemu. Opakovaně jsem se točila kolem toho, že u jeho tvorby vyplňujete seznam otázek nalezených na netu. Tak abyste nemuseli běhat daleko – tady jsou.
Jméno:
Fotka:
Demografie
- Věk:
- Vzdělání:
- Stav:
- Mzda:
- Lokalita:
Zázemí (background)
- Co studoval/a?
- Kde pracoval/a?
- Co ji/ho ovlivnilo?
Odkud čerpá informace
- Co čte, co sleduje, koho sleduje…
- Volný čas, jak odpočívá
Koníčky
- Sport:
- Kultura:
- Zlozvyky:
Nákupní zvyklosti
- Co ji/ho baví kupovat:
- Kde nakupuje online:
- Kde nakupuje offline:
Vnější vlivy (co ji/ho ovlivňuje?)
- Doma:
- V práci:
- Online:
- Offline:
- Jinde:
Motivace
- Co je pro ni/něho zásadní?
- Co ji/ho naplňuje?
- Jak chce být vnímán/a?
Frustrace
- Čeho se bojí?
- Co řeší?
- Co považuje za svoji slabinu, která nesmí spatřit světlo světa?
A jedna zásadní otázka, na kterou se hodně zapomíná na závěr:
Jak toho, co o ideálním zákazníkovi vím, můžu využít pro sebe?